Επειδή ,συνεχώς υπάρχουν παράπονα και διαμαρτυρίες, από οικιακούς καταναλωτές της ΔΕΗ, στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, τα οποία διαβιβάστηκαν στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, για τις... οφειλόμενες ενέργειες από αυτήν ,.(για την προστασία των καταναλωτών), βάσει των οποίων κλήθηκε από αυτήν ,η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού να απαντήσει, παραθέτουμε τις απόψεις της ΔΕΗ οι οποίες μας κοινοποιήθηκαν από αυτήν ,για την πολιτική της, και για ενημέρωση των καταναλωτών.
1)Η ΔΕΗ, στο οικιακό τιμολόγιο ,εφαρμόζει τετραμηνιαίο σύστημα καταμέτρησης ,με διμηνιαία έκδοση λογαριασμών.Στον ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΌ λογαριασμό γίνεται ο υπολογισμός της αξίας της κατανάλωσης ρεύματος και ταυτόχρονα αφαιρείται το ποσό που έχει ήδη πληρωθεί στον ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμό. Η χρέωση για την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος οικιακής χρήσης είναι το άθροισμα της χρέωσης για την καταναλωθείσα ενέργεια (Ευρω ανά ΩΧΒ) και της χρέωσης για το πάγιο (ΕΥΡΏ ανά Τετράμηνο).
2)Η ΔΕΗ, θέσπισε την δυνατότητα συμμετοχής εκάστου ενδιαφερομένου καταναλωτή ,στην καταμέτρηση της κατανάλωσής του.Έτσι , μπορεί πλέον να δώσει την ένδειξη του μετρητή του και να λαμβάνει κάθε δίμηνο εκκαθαριστικό λογαριασμό, με βάση την πραγματική του κατανάλωση, αντί για έναντι.
3)Η καταχώρηση της ένδειξης μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά, καλώντας τον αριθμό 10410 ,από σταθερό τηλέφωνο, ή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ (www.dei.gr).
4)Παρά τις διαβεβαιώσεις της επιχείρησης μέσω αλληλογραφίας η οποία κοινοποιείται και στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , για την καλή διαχείριση των καταναλωτών, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ συστήνει επαγρύπνηση, προσοχή ,διότι δεν δέχεται τις ετεροχρονισμένες συγνώμες, όταν καταγγέλλουμε τα"λάθη" της και συγκεκριμένα ,όταν καλούμαστε να πληρώσουμε παραπάνω ποσό, από το καταναλώμενο ρεύμα και μετά στην αιτιολογία τους ,μας αναφέρουν "δυσλειτουργία" στον μετρητή.
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές ,να παρατηρούν τον μετρητή της ΔΕΗ που έχουν στο σπίτι τους και να τον αντιπαραβάλλουν με τα ΚW ,της χρέωσης τους και σε περίπτωση που διαπιστώσουν ότι οι ενδείξεις του μετρητή δεν συμβαδίζουν με τις αναγραφόμενες στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς χρεώσεις ,να απευθύνονται άμεσα στα τηλέφωνα 282109266 και 2821092306 αλλά και ηλεκτρονικά στο email : epkxan@gmail.com , στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και να το καταγγέλλουν.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Αναρτήθηκε από tromaktiko στις 10:13 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Μοιραστείτε το στο Google Buzz
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου