Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "Χρήσιμα συμπεράσματα της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων από την ημερίδα της Ε.Ε.Τ.Τ"




Πλούσια σε θεματικές ενότητες αλλά και χρήσιμα τα συμπεράσματα από την διεξαχθείσα ημερίδα της Ε.Ε.Τ.Τ, η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Αρχής, στις 21-04-2010 στην Αθήνα. Η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς μέχρι το 2013, ήταν ο κορμός των θεματικών ενοτήτων που αναπτύχθηκαν τόσο από τον κεντρικό ομιλητή Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ.Νίκο Σηφουνάκη, όσο και από τους άλλους ομιλητές της τόσο σημαντικής για τους καταναλωτές ημερίδας, στην οποία συμμετείχαν μέλη του Δ.Σ της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων.
Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ.Δημήτρης Σπυράκος, επικεντρώθηκε στην ομιλία του" ότι η συζητούμενη απελευθέρωση θα φέρει σημαντικά οφέλη για τους καταναλωτές, αφού θα πρέπει να προηγηθούν αρκετές μεταρρυθμίσεις σε οργανόγραμμα προτάσεων και σχεδιασμό από την Ε.Ε.Τ.Τ με νομοθετικές ρυθμίσεις.
Το άνοιγμα των αγορών και το μέλλον της Ταχυδρομικής Αγοράς, θα αναπτύξει την δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων και η παρουσία τους στην αγορά, σε ένα υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον, θα βοηθήσει ώστε ο καταναλωτής να δέχεται καλύτερες υπηρεσίες, αφού στην αγορά θα υπάρχει μεγάλη κινητικότητα αλλά και θα μπορεί ο κάθε καταναλωτής να μπορέσει να επιλέξει την κατάλληλη για τα δικά του μέτρα υπηρεσία .
Στο επίκεντρο των νέων εξελίξεων θα πρέπει να τεθεί "ο καταναλωτής" τόνισε κατά την διάρκεια της ομιλίας του ο κ.Σπυράκος και ακόμα τόνισε ότι θα κάνει τα μέγιστα δυνατά για την στήριξη του καταναλωτή αλλά προπάντων για την προστασία του.
Σημαντική ήταν η επισήμανσή του σε ότι αφορά την ασφάλεια των ταχυμεταφορών και την υποχρέωση που έχουν να ασφαλίζονται για λάθη και παραλήψεις αλλά κυρίως έναντι ζημιών και καθυστερήσεων και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να μεταφέρουν το κόστος στον καταναλωτή.
Η ημερίδα έκλεισε με με αναφορά σε νέες τεχνολογίες και συνεργασίες, που θα μπορούσαν σε συνδυασμό με ευκαιρίες πράσινης ανάπτυξης, να βοηθήσουν στην πραγματοποίηση καινοτόμων πρωτοβουλιών με το άνοιγμα των αγορών της Ταχυδρομικής Αγοράς, αλλά και με ερωτήσεις και τοποθετήσεις των παρισταμένων επί των θεματικών ενοτήτων βάσει των οποίων βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα για το μέλλον των Επικοινωνιών.-


Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: