Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ΕΠΙ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ Ν."ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ"

 Σήμερα περισσότερο από ποτέ,ο ΄Ελληνας Πολίτης έχει ανάγκη των Υπηρεσιών των  Ενώσεων  Καταναλωτών, όπως εμείς τις ξέρουμε.Είναι η "κιβωτός" του καταναλωτή,είναι ή όαση του.Πιστεύουμε ότι ως  κοινωνική δομή 'εχει πετύχει,καθώς εξυπηρετεί και υπηρετεί τους συνανθρώπους μας από καρδιά, από συναίσθημα και όχι από καθήκον.Όταν ο πολίτης απογοητευμένος από την αδιαφορία της πολιτείας, όταν νοιώθει ότι ο κόσμος γύρω του γυρίζει, θέλει κάπου να ακουμπήσει, θέλει κάπου να στηριχθεί,που βεβαίως μια ευνομούμενη πολιτεία, έπρεπε να του τα παρέχει, αλλά δυστυχώς σχεδόν πάντα βρίσκει την πόρτα κλειστή, από  υπαλλήλους που θεωρούν "εγκαρία "την υπηρεσία στον πολίτη, από  υπαλλήλους που βολεύονται να πίνουν καφέ, και να ταλαιπωρούν τον πολίτη.
  Το κατατεθέν Νομοσχέδιο "Για την ενδυνάμωση της προστασίας Καταναλωτών" θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον, αν αυτή η Προσωπική Προσπάθεια που καταβάλλει ο κ.Δημήτρης Σπυράκος Γεν.Γραμματέας,αποτυπωνόταν σε ένα Νόμο, και εννοούμε ότι ο νυν Γραμματέας, έχει δείξει μια κινητικότητα και έχει προσεγγίσει τις Ενώσεις Καταναλωτών, στις λίγες συναντήσεις, αλλά σημαντικές.Εμείς θεωρούμε  ενδυνάμωση των Ενώσεων, ίσον στήριξη του πολλαπλού τους έργου, με επιστημονική καθοδήγηση,με σύμπλευση για εύρεση τρόπων προστασίας των καταναλωτών, με μεθόδευση εύρεσης οικονομικών πόρων.
Διαφωνούμε με την σκέψη ,Ενοποίηση των Ενώσεων Καταναλωτών, δεν θέλουμε Ενώσεις Καταναλωτών , τύπου Καλλικράτη, όπου αφενός θα χάνεται το πρόβλημα του καταναλωτή, αφετέρου θα αποδυναμώνεται ο "εθελοντισμός".Ο νυν θεσμός, που οι Ενώσεις Καταναλωτών ,ενεργούν ως Σωματεία με τις διατάξεις του Α.Κ αλλά και του Νόμου "Περί Προστασίας Καταναλωτή " δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται αλλαγή, καθώς δίνει την δυνατότητα να αναπτυχθεί ελεύθερα μία ΄Ενωση Καταναλωτών, να εξυπηρετήσει τον καταναλωτή που θα την προσεγγίσει ,που θα την επιλέξει, διότι πιστεύει ότι εκεί θα προστατευτεί,εκεί θα λύσει το πρόβλημά του, δεν τίθεται το θέμα να δημιουργήσουμε μία άλλη δομή, αφού η υπάρχουσα με α ,β,γ βαθμό, δίνει την δυνατότητα συνεργασίας και ένωσης των Πρωτοβαθμίων Ενώσεων, να δημιουργήσουν Δευτεροβάθμιο και Τριτοβάθμιο ' Οργανο.Ποτέ δεν συζητήθηκε ότι η υπάρχουσα δομή πάσχει, επομένως να την αλλάξουμε και να στήσουμε άλλη.
  Το ζητούμενο είναι, όχι ο Νομοθετημένος  συγκεντρωτισμός, αλλά εμείς που είμαστε μέσα στις Ενώσεις ,με το έργο μας να επιλεχθούμε και να ισχυροποιηθούμε από τους ίδιους τους καταναλωτές, τότε θα πούμε ότι πετύχαμε.Κίνητρα δεν θεωρούμε τις συνενώσεις ,κίνητρα θεωρούμε να δημιουργηθούν οι κοινωνικές δομές μέσα στις Ενώσεις, να στηριχθούν και από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, με ένα σκοπό ,να υπηρετήσουμε σαυτές τις δύσκολες μέρες,τον ΄Ελληνα Καταναλωτή, αλλά και τον ξένο Ευρωπαιο ή μη ,που επέλεξε να ζήσει μόνιμα ή προσωρινά στον τόπο μας.
  Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,την οποία εκπροσωπώ από την θέση της Προέδρου, σήμερα εξυπηρετεί καταναλωτές από όλη την Κρήτη,αλλά και τηλεφωνικά και μέσω διαδικτύου από όλη την Ελλάδα, με τον νέο Νομοσχέδιο που τίθεται σε διαβούλευση, και εάν περάσει όπως είναι θα αποκλείσει την επικοινωνία με αυτούς τους καταναλωτές;
  Συμπερασματικά από τα παραπάνω διαφωνούμε με την διάκριση σε  πανελλαδικές, σε περιφερειακές και σε τοπικές ή θεματικές ενώσεις καταναλωτών.
  Για το Εθνικό Συμβούλιο  Καταναλωτή και Αγοράς, θετικό είναι η συμμετοχή όλων των Πιστοποιημένων Ενώσεων Καταναλωτών, αλλά εμείς προτείνουμε ότι η αντιπροσώπευσή τους εκτός του ενός μέλους που θα πρέπει να συμμετέχει υποχρεωτικά, για τα υπόλοιπα μέλη θα πρέπει να λαμβάνεται μετρήσιμο τα ενεργά μέλη κάθε ΄Ενωσης.
 
Ο Θεσμός των Επιτροπών Φιλικού Διακανονισμού στο πλαίσιο των δήμων,είναι από την Αρχή άστοχος, θα έπρεπε βασικά να είχε ανατεθεί στους Δικηγορικούς Συλλόγους, με την συμμετοχή τόσο εκπροσώπων των Ενώσεων Καταναλωτών αλλά και των Επιμελητηρίων

  Είμαστε τελείως αντίθετοι   στην ίδρυση, συγκρότηση και λειτουργία ιδιωτικών φορέων που να  προσφέρουν υπηρεσίες διαμεσολάβησης σε καταναλωτικές διαφορές.
  Στηρίζουμε τις αναβαθμισμένες εξουσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στον έλεγχο των παραβιάσεων των διατάξεων για την προστασία των καταναλωτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: