Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Ε.Π.Κ.Κ: "Τράπεζα σταμάτησε να παρακρατά την Μισθοδοσία δανειολήπτη "







          Σημαντική είναι  η Παρέμβαση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  ,σε Τράπεζα προς  όφελος μισθωτού , μέλους της .
Επί του θέματος της καταγγελίας και της παρέμβασης.
 Δανειολήπτης, από την Κρήτη ,φανερά σοκαρισμένος από την παρακράτηση  ολόκληρου του μισθού του, από την Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος  κατέθεσε καταγγελία στην ΄Ενωση Προστασίας ¨Καταναλωτών  Κρήτης , στην οποία μεταξύ των άλλων αναφέρει: (...εργάζομαι  στην ΔΕΥΑΧ και ο μισθός μου κατατίθεται στην Αγροτική Τράπεζα Ελλάδος ,Έχω κάποια οφειλή  στην εν λόγω Τράπεζα  και έχω ενταχθεί στο ν,386/2010, λόγω του ότι αδυνατώ να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου ζητώντας ρύθμιση του χρέους μου.Επανειλημμένως γίνεται από την ανωτέρω Τράπεζα ολοκλήρου του μισθού μου με αποτέλεσμα να μην έχω καθόλου πόρους διαβίωσης.΄Εχω παιδί που σπουδάζει στην Αθήνα και δεν έχω χρήματα να την συντηρήσω.Ζητάω να σταματήσει η Τράπεζα να παρακρατεί τον μισθό μου  γιατί δεν έχω χρήματα ούτε άλλους πόρους διαβίωσης και συγχρόνως καταγγέλλω το γεγονός......)
  Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, θεώρησε σημαντικότατη την καταγγελία του καταναλωτή -δανειολήπτη, μισθωτού  και πατέρα, νοιώθοντας την απόγνωση που είχε περιέλθει, την  διαβίβασε άμεσα την καταγγελία  στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ,ζητώντας να προβεί στα δέοντα , αλλά  και ,ακόμα επικοινώνησε με την ίδια την Τράπεζα (Υποκ/μα Χανίων) ζητώντας την επανόρθωση της μη νόμιμης πράξης..
  Σε απαντητικό έγγραφο  της Τράπεζα ,προς τον καταναλωτή πελάτη της, η οποία κοινοποιείται τόσο στην Γεν.Γραμ.Καταναλωτή όσο και στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η Τράπεζα προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα με Τραπεζική διάλεκτο και να μεταφέρει ενοχές στον ίδιο τον μισθωτό,Όμως συμπερασματικά αναφέρει που αποδεικνύει την δική της λάθος πολιτική και τακτική : (....¨Εν κατακλείδι θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η αποσύνδεση του λογαριασμού μισθοδοσίας  από το λογαριασμό του ανωτέρω προσωπικού σας δάνειο έχει πραγματοποιηθεί)
  Τέλος η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει τους καταναλωτές   ότι, η παρακράτηση από την Τράπεζα , χρημάτων μισθοδοσίας ,δεν είναι νόμιμη ,η δοθείσα εντολή στην υπογραφείσα σύμβαση ,δεν είναι ανέκκλητη, δεν δεσμεύει τον συμβαλλόμενο μισθωτό δανειολήπτη, μπορεί ανά πάσα στιγμή να υποβάλλει δήλωση  ανάκληση εντολής ώστε να μη μπορεί καμιά Τραπεζική Εταιρεία να "βάλλει χέρι" στον μισθό .
 Για ενημέρωση -καταγγελίες στο τηλ.2821092666 και Γεν.Γραμματεία Καταναλωτή 1520


                                                     Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                                                           Ιωάννα Μελάκη



ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35               
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866  Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com                                                         
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Δεν υπάρχουν σχόλια: