Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Παρέμβαση για τους δανειολήπτες

10-01-2011
Επιστολή παρέμβασης σχετικά 'με την κωλυσιεργία των Τραπεζών αλλά και την απροθυμία τους να δεχτούν τις αιτήσεις των καταναλωτών για εξώδικη ρύθμιση βάσει του Ν. 3869/2010', έστειλε η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων στον πρόεδρο της Ενωσης Ελληνικών Τραπεζών.
Στην επιστολή αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:
'Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, ως φορέας που νομιμοποιείται στη συνδρομή των δανειοληπτών, βάσει του Ν. 3869/2010, νοιώθει την ανάγκη να  σας εκφράσει τη δυσαρέσκειά της, για τη μέχρι σήμερα διαχείριση των αιτήσεων των καταναλωτών από τις Τράπεζες (μέλη) σας, για την εξώδικη ρύθμιση οφειλών. Ελάχιστες είναι οι Τράπεζες που έχουν ανταποκριθεί σε αιτήσεις των δανειοληπτών και σε μας έχουν απαντήσει έστω και αρνητικά. Αντίθετα μάλιστα, παρά την παρέμβασή μας, ως ενδιάμεσος φορέας συνδρομής των καταναλωτών, λίγες φορές μας κοινοποιείται το έγγραφο της θετικής ή απορριπτικής πρότασης.
Οι Ενώσεις Καταναλωτών, στο κάλεσμα της Πολιτείας, δέχτηκαν με προθυμία να μετάσχουν στη συνδρομή εξώδικης ρύθμισης, αλλά η απαξίωση των Τραπεζών να απαντήσουν στους καταναλωτές σε κάτι που αφορά εκείνες και τους καταναλωτές μας δημιουργεί έντονο προβληματισμό. Δεν γνωρίζουν ότι η προθυμία των Τραπεζών να «τα βρούνε» με τους πελάτες τους ευνοεί αυτές; Γιατί απαξιούν τον εξωδικαστικό συμβιβασμό με τους πελάτες τους; Συμπερασματικά παρατηρούμε ότι απλώς αυτοχρηστήκαμε διεκπεραιωτές των εγγράφων, μεταξύ καταναλωτών - Τραπεζών, αφού οι ίδιες οι Τράπεζες επιδεικτικά μας αγνοούν και ζητούν αυτόβουλα δικαιολογητικά που αυτές κρίνουν, με έγγραφά τους απευθείας από τους ίδιους τους καταναλωτές, για να δεχθούν την πρόταση «οικονομικό προφίλ» που μέσω των Ενώσεων ή άλλων φορέων που νομιμοποιούνται στη συνδρομή έχουν προωθηθεί σ’ αυτές.
Η Ένωσή μας, η οποία έχει ανοίξει πάνω από 1.300 φακέλους συνδρομής των δανειοληπτών, ζητά την παρέμβασή σας, για την ανταπόκριση των Τραπεζών στις αιτήσεις των υπερχρεωμένων πολιτών, για συμβιβαστική ρύθμιση των χρεών τους για ομαλοποίηση της κατάστασης, διότι η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ., θα καλέσει τους καταναλωτές - δανειολήπτες να προχωρήσουν σε κατάθεση αίτησης στο Ειρηνοδικείο, που βάσει νόμου έχει ανοίξει στην υποδοχή κατάθεσης αιτήσεων για τους δανειολήπτες, από 3-1-2011, χωρίς να έχει τις απαντήσεις των μελών σας, αφού έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα πάνω από τρεις μήνες, η αναμονή έχει υπερβεί τον «εύλογο χρόνο» του ενός μηνός. Σας υπενθυμίζουμε δε ότι, η ρύθμιση των χρεών μπορεί πλέον να γίνει και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των πιστωτών, με αποφάσεις των αρμοδίων Ειρηνοδικείων. Οι καταναλωτές έχουν πλέον διαπραγματευτική δύναμη και οι προσπάθειες εξώδικης και συμβιβαστικής ρύθμισης των χρεών αποκτούν μία νέα δυναμική. Πιστεύουμε ότι οφείλετε να αναγνωρίσετε τα νέα «δεδομένα» που εισάγει ο Ν. 3869/2010, να δεχτείτε τα νέα οικονομικά δεδομένα του υπερχρεωμένου καταναλωτή και να προχωρήσετε άμεσα στην εξυπηρέτηση των δανείων εξωδικαστικώς παροτρύνοντας τις Τράπεζες (μέλη σας) να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του εξωδικαστικού συμβιβασμού, εξετάζοντας με θετική διάθεση και με βάση τις πραγματικές εισοδηματικές δυνατότητες των οφειλετών τις αιτήσεις ρύθμισης των χρεών που έχουν υποβληθεί ή θα υποβληθούν στο μέλλον'. Την επιστολή υπογράφει η πρόεδρος της Ενωσης  Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, Ιωάννα Μελάκη.
Πηγή:Χανιώτικα Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια: