Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Διαμαρτυρία καταναλωτών για την αύξηση των τιμών στα ασφαλιστήρια υγείας

Διαμαρτυρία καταναλωτών για την αύξηση των τιμών στα ασφαλιστήρια υγείας
Η Ένωση Καταναλωτών διαμαρτύρεται για την μονομερή αύξηση της τιμής των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας.
Πλήθος παραπόνων δέχεται καθημερινά η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ) ιδιαίτερα για την αύξηση τη τιμής των προϊόντων, στον κλάδο υγείας των διαφόρων ασφαλιστικών εταιρειών όπως αναφέρει η ένωση σε ανακοίνωσή της.
Εκείνο που παρατηρείται έντονα, σύμφωνα με την ένωση, είναι ότι τα περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια ιατρικής περίθαλψης, προβλέπουν ότι ο ασφαλισμένος έχει το δικαίωμα να συνεχίσει το συμβόλαιό του, εφόσον καταβάλλει τα ασφάλιστρα μέχρι μια ορισμένη ηλικία, όπως τα 65 έτη. Αλλά η αγωνία των καταναλωτών, όσο και των ενώσεων καταναλωτών που τους εκπροσωπούν, όπως σημειώνεται, είναι ότι το ύψος των ασφαλίστρων σε κανένα συμβόλαιο δεν είναι εγγυημένο, αλλά ο ασφαλιστής μπορεί να το μεταβάλλει κάθε χρόνο κατά το δικό του δοκούν.
''Υπάρχουν πολλά σημεία που μπορεί να θιγούν ή να περιοριστούν δικαιώματα του καταναλωτή, από όρους απρόβλεπτους που μπορούν να εμφανιστούν σε μία ασφαλιστική σύμβαση δηλ. το ασφαλιστήριο συμβόλαιο να μην ανανεωθεί αν ο ασφαλισμένος έχει μεγάλο ιστορικό ζημιών, ή να έχει φθάσει σε μεγάλη κεφαλαιοτική αξία, από τις κάθε χρόνο επιβαρύνσεις, πράγμα που δεν βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε σύγκριση με τις παροχές ενός νέου συμβολαίου κάποιου καταναλωτή. Πράγμα που σημαίνει, αντί ο καταναλωτής με μακροχρόνιο συμβόλαιο να έχει μία έκπτωση, επί της τιμής των ασφαλίστρων που καλείται να πληρώσει, να επιβαρύνεται κατά πολύ μεγαλύτερο ποσό, από τον καταναλωτή που ενώ έχει τις ίδιες υπηρεσίες από την ασφαλιστική εταιρεία, να πληρώνει κατά πολύ λιγότερο αν και έχει νέο συμβόλαιο'' όπως αναφέρει η ένωση.
Η ένωση περιγράφοντας την εικόνα της αγοράς αναφέρει τα εξής: σήμερα στην ασφαλιστική αγορά ο καταναλωτής δεν είναι έρμαιο του ασφαλιστή, ο οποίος χρησιμοποιεί την τιμολόγηση περιορισμένης διάρκειας με στόχο να προσελκύσει μεγάλο αριθμό νέων ασφαλισμένων, έτσι ώστε να μεγαλώσει το μερίδιό του στην αγορά. Προσφέρει, λοιπόν, ασφαλιστήρια συμβόλαια εγγυημένης ανανέωσης με χαμηλά ασφάλιστρα. Κάποια στιγμή στο μέλλον παύει να δέχεται νέες αιτήσεις για το προϊόν αυτό και αυξάνει τα ασφάλιστρα στη συγκεκριμένη ομάδα ασφαλισμένων. Την ίδια εποχή ξεκινά να πουλά νέο προϊόν με χαμηλά ασφάλιστρα για να είναι ανταγωνιστικός στην ασφαλιστική αγορά. Χωρίς νέους, υγιείς ασφαλισμένους, τα ασφάλιστρα αυξάνονται πιο γρήγορα. Οι υγιείς ασφαλισμένοι ακυρώνουν τα συμβόλαιά τους και αγοράζουν καινούρια, συχνά από τον ίδιο ασφαλιστή και έτσι, στην ομάδα αυτή γίνεται αντεπιλογή. Όσοι ασφαλισμένοι δεν είναι υγιείς είτε παραμένουν στην ομάδα με τα αυξημένα ασφάλιστρα, είτε ακυρώνουν τα συμβόλαιά τους και αναζητούν κάλυψη στην αγορά με κίνδυνο να μείνουν ανασφάλιστοι.
Η ένωση ζητάει να υπάρξουν ασφαλείς δικλείδες και εγγυήσεις νομοθετικού πλαισίου προς πάταξη των κερδοσκόπων στον κλάδο υγείας τους.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: