Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011


Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ :΄Άνοιξε η πόρτα των Ειρηνοδικείων για "τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά"

Αφού έχει δοθεί ο εύλογος χρόνος στις Τράπεζες, για να απαντήσουν συμβιβαστικά και εξωδίκως στις προτάσεις των υπερχρεωμένων καταναλωτών, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ βρίσκεται στην ετοιμασία συνδρομής των δανειοληπτών για κατάθεση αίτησης στο Ειρηνοδικείο, το οποίο έχει ανοίξει τις πόρτες του από αρχές του Γενάρη.

Τι συνοδεύουν την αίτηση για το Ειρηνοδικείο.

-Η Εικόνα της οικονομικής κατάστασης του οφειλέτη-δανειολήπτη δηλ. τα έσοδα του από μισθούς ,περιουσιακή κατάσταση του και του/της συζύγου του (Προσοχή λαμβάνονται υπ’ όψιν τα εισοδήματα του/της συζύγου αλλά δεν κινδυνεύει η προσωπική περιουσία του/της συζύγου παρά μόνο του προσώπου που πήρε το δάνειο και του εγγυητή του δανείου)
- Την κατάσταση των πιστωτών του και των οφειλών του σε αυτούς
- Ένα λογικό σχέδιο διευθέτησης των οφειλών
- Βεβαίωση της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ περί αποτυχίας του εξωδικαστικού συμβιβασμού.
- Υπεύθυνη δήλωση για την ορθότητα των κατατεθειμένων στοιχείων
Ο καταναλωτής επί πλέον πρέπει να γνωρίζει ότι:
Αφού κατατεθεί η αίτηση η συζήτηση της υπόθεσης γίνεται μέσα σε έξι μήνες.
Στον πρώτο μήνα από την υποβολή της αίτησης επιδίδεται η αίτηση στους πιστωτές. Στο δεύτερο μήνα οι πιστωτές απαντούν αν αποδέχονται το σχέδιο διευθέτησης των οφειλών ενώ μπορούν να προτείνουν τροποποιήσεις. Στο πρώτο ήμισυ του τρίτου μήνα ο οφειλέτης μπορεί να υποβάλλει το τροποποιημένο σχέδιο. Στις επόμενες 20 ημέρες απαντούν οι πιστωτές αν αποδέχονται το τροποποιημένο σχέδιο, ενώ στη Γραμματεία του Ειρηνοδικείου δημιουργείται φάκελος που ενημερώνεται με τις εξελίξεις.
Η διαδικασία του δικαστικού συμβιβασμού είναι καλώς ή κακώς αρκετά πολύπλοκη με προθεσμίες που πρέπει να τηρούνται, και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τις Τράπεζες να θελήσουν τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, καθώς πιστεύει ότι συμφέρει αμφότερες και τις δύο πλευρές, αποφεύγοντας αφενός την χρονοβόρα δικαστική διαδικασία, αλλά και δείχνοντας την πιστωτική συμπάθεια στους πελάτες τους.
Για ραντεβού συνδρομής από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, κάθε καταναλωτής- δανειολήπτης μπορεί να τηλεφωνεί στο τηλ.2821092666 στις ώρες 9.30-2.30μμ

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Δεν υπάρχουν σχόλια: