Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

5 εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο σε Cosmote, Vodafone, Wind

Πρόστιμα συνολικού ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλε στις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, COSMOTE, VODAFONE και WIND, η ΕΕΤΤ, για παραβάσεις των υποχρεώσεων περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών κατά την αύξηση το διάστημα Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2010 του ελαχίστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων από 30 σε 45 δευτερόλεπτα.
Η αύξηση αυτή συνεπάγεται αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση για περίπου 4.2 εκατομμύρια συνδρομητές συμβολαίου. Το επιβληθέν με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας πρόστιμο ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια ευρώ για καθεμία από τις εταιρίες COSMOTE και VODAFONE, που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, και σε 1 εκατομμύριο ευρώ για την WIND.
Μετά από ενδελεχή έρευνα της ΕΕΤΤ σε όλα τα διαθέσιμα πακέτα εμπορικών προσφορών των τριών εταιριών προς ιδιώτες και επιχειρηματικούς πελάτες και ύστερα από ακροάσεις, διαπιστώθηκε ότι παραβιάστηκαν οι διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, του Κανονισμού Γενικών Αδειών και του Κώδικα Δεοντολογίας.
Οι διατάξεις αυτές απαιτούν, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης συμβατικών όρων από τις εταιρείες-παρόχους, τη σαφή, απλή, κατανοητή, εύκολα προσβάσιμη και μη παραπλανητική ενημέρωση των συνδρομητών τους. Πλην όμως, ο τρόπος γνωστοποίησης από κάθε εταιρία της δυσμενούς για το καταναλωτικό κοινό αύξησης της ελάχιστης χρέωσης των υπηρεσιών της, κρίθηκε από την ΕΕΤΤ ως ανεπαρκής, σε κάποιες περιπτώσεις παραπλανητικός, και μη σύμφωνος με τις ανωτέρω διατάξεις.
Το ύψος του προστίμου καθορίστηκε, με βάση τον αριθμό θιγομένων συνδρομητών κάθε εταιρίας, τη βαρύτητα της παράβασης ανά περίπτωση, και τη στέρηση της δυνατότητας καταγγελίας των συμβάσεων από τους συνδρομητές, οι οποίοι είδαν ξαφνικά να αυξάνονται εν αγνοία τους οι μηνιαίοι λογαριασμοί τους.
http://www.xblog.gr/?p=21633

Δεν υπάρχουν σχόλια: