Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Στις 526 οι καταγγελίες για τον κλάδο Ιδιωτικής Ασφάλισης

Μέγεθος γραμματοσειράς
ς μεγένθυση γραμματοσειράς
Συντάκτης / NextDeal
Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2010 14:46

Δεν έλειψαν και φέτος οι καταγγελίες των καταναλωτών σε ό,τι αφορά την Ιδιωτική Ασφάλιση. Όπως ανέφεραν στο www.nextdeal.gr οι υπεύθυνοι της Διεύθυνσης Προστασίας του Καταναλωτή του υπουργείου, οι καταγγελίες που καταγράφηκαν αφορούσαν στους κλάδους Ζημιών, Ζωής και Λοιπούς κλάδους.

Συγκεκριμένα, από την 1η Ιανουαρίου 2010 μέχρι και σήμερα οι καταγγελίες των καταναλωτών για τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης στο σύνολό τους ανέρχονται στις 526. Εκ του συνόλου το 65% αφορά τον κλάδο Ζωής, το 23% Ζημιές Αυτοκινήτου, και 12% οι Λοιπές καταγγελίες.

Η γραμματεία του καταναλωτή όπως ανέφεραν οι αρμόδιοι που έδωσαν τις απαντήσεις στο www.nextdeal.gr είναι ο πρώτος σταθμός υποδοχής καταγγελιών. Μετά την απλή καταγραφή, οι καταγγελίες αποστέλλονται στην ΕΠΕΙΑ ενώ, με την ολοκλήρωση της μεταφοράς της ΕΠΕΙΑ στην ΤτΕ, οι καταγγελίες που θα καταγράφονται από το Τμήμα Προστασίας του Καταναλωτή σε ό,τι αφορά την ιδιωτική ασφάλιση θα αποστέλλονται στην ΤτΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: