Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ : "ΠΡΟΣΟΧΗ στην τήρηση του εξαμήνου στην εξωδικαστική προσπάθεια Ν.3869/2010"

Ενημερώνουμε τους  καταναλωτές δανειολήπτες, μέλη της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, σχετικά με την "προθεσμία" που θέτει ο Νόμος 3869/2010, στην εξωδικαστική προσπάθεια,Ένεκα τούτου όσοι δανειολήπτες έχουν υποβάλλει αίτηση  εξωδικαστικής  προσπάθειας  από τον Σεπτέμβριο και οι Τράπεζες δεν έχουν απαντήσει σαυτή την προσπάθεια και έχει παρέλθει το εξάμηνο από την υποβολή της αίτησης ,τότε ο ενδιαφερόμενος  οφειλέτης, πρέπει  να  υποβάλλει αίτηση στο τοπικό  Ειρηνοδικείο,αφού εφοδιαστεί από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ τη βεβαίωση αποτυχίας.Ο Νομοθέτης βάζει αυτόν τον χρονικό περιορισμό, (μεσολαβών εξάμηνο) θέλοντας εξασφαλίσει την σοβαρότητα των προθέσεων του οφειλέτη αλλά και αντιμετωπίζεται η οικονομική κατάσταση του οφειλέτη λόγω ενδεχομένης μεταβολής κρίσιμων οικονομικών δεδομένων.Εάν παρεμπιπτόντως κάποιος αμελήσει την κρισιμότητα της "προθεσμίας"θα πρέπει να γνωρίζει ότι ,με την  υπέρβαση του εξαμήνου δεν μπορεί η αίτηση του να γίνει δεχτεί από το Ειρηνοδικείο, και πρέπει πάλι να ξαναρχίσει νέες αιτήσεις προς τις Τράπεζες για τις προκύψασες μετά του εξαμήνου οφειλές.

  Γενικότερα ενημερώνουμε τους δανειολήπτες  της Κρήτης ότι επειδή οι ενδιαφερόμενοι για τις βεβαιώσεις αποτυχίας ή πιστοποιητικά επιτυχίας  είναι πολλοί, θα πρέπει να κλείνουν έγκαιρα ραντεβού με τους εξ υπηρετούντες την δράση, για αποφυγή συνωστισμού και ταλαιπωρίας στο γνωστό τηλ.2821092666
  Επίσσης ενημερώνουμε ότι επειδή ο Νόμος το απαιτεί ο δανειολήπτης έχει υποχρέωση όταν προσφύγει στο Ειρηνοδικείο  να ενημερώνει της κατάθεσης αίτησης όλους τους πιστωτές του, και επειδή κυρίως σε μας στην Κρήτη, εκτός των Συνεταιριστικών Τραπεζών ,οι άλλες Τράπεζες έχουν έδρα την Αθήνα και πρέπει εκεί να τους επιδοθούν ,γίνεται προσπάθεια από την  Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,να βρει  λύση που να εξυπηρετεί αυτή την επίδοση έχοντας ενημερώσει την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
                              

    Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων

                                            Ιωάννα Μελάκη



                                                                                                        
|



Δεν υπάρχουν σχόλια: