Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Εκ νέου στην ολομέλεια της Αρχής Προσωπικών Δεδομένων τα συμβόλαια υγείας ασφαλιστικών εταιριών Share



imageΤα «ψιλά γράμματα» στην χρήση προσωπικών δεδομένων απο ασφαλιστικές εταιρίες για δεδομένα υγείας θα εξετάσει εκ νεου η Ολομέλεια της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού, προκειμένου να αποφανθεί οριστικά για υπόθεση που έχει απασχολήσει και προηγούμενα την Αρχή.
Συγκεκριμένα ασφαλισμένη που ζήτησε από ασφαλιστική εταιρεία να της δοθούν τα έξοδα τα οποία κατέβαλε στο εξωτερικό για εγχείρηση που έκανε ενημερώθηκε από την εταιρία ότι ...από τα στοιχεία του ιατρικού της φακέλου που τηρείται στην κλινική «Υ» προέκυπταν στοιχεία που δεν επέτρεπαν την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Στην συνέχεια η ασφαλισμένη με διαδοχικά γραπτά ερωτήματά της προς την ασφαλιστική εταιρεία ζήτησε να ενημερωθεί εγγράφως για τα αίτια της μη αποζημίωσής της, όπως επίσης ζήτησε να λάβει αντίγραφο του φακέλου της που τηρείται στην ασφαλιστική εταιρεία. Η ασφαλιστική εταιρεία ικανοποίησε μόνον το αίτημα της ενημέρωσης για τα αίτια της μη αποζημίωσής της.
Στη συνέχεια, η ασφαλιστική εταιρεία απαντά στο δικηγόρο της ασφαλισμένης ότι «όπως προκύπτει από τα δεδομένα εισαγωγής στο Διαγνωστικό και Θεραπευτικό Κέντρο ”Υ”, η ασφαλισμένη έπασχε από νόσο η οποία προϋπήρχε της υποβολής αίτησης για την έκδοση του ασφαλιστήριου συμβολαίου και η οποία δεν δηλώθηκε στην εταιρεία ούτε κατά την υποβολή της από 30.1.1995 αίτησής της για ασφάλιση ούτε κατά την υποβολή της αίτησής της για αύξηση παροχών».
Στη συνέχεια ακολούθησαν καταγγελίες της ασφαλισμένης προς την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Τμήμα της Αρχής έκρινε ομόφωνα μη νόμιμη τη δοθείσα συγκατάθεση της ασφαλισμένης στο προεκτυπωμένο κείμενο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και στη δήλωση ασθένειας και νοσοκομειακής περίθαλψης.
Αν και η Ολομέλεια της Αρχής το 2006 είχε αποφανθεί ότι «η γραπτή συγκατάθεση του ασφαλισμένου στη δήλωση ασθένειας, όπου δηλώνει ότι οι απαντήσεις του είναι αληθείς και ορθές και εξουσιοδοτεί όλους τους ιατρούς που καθ’ οιονδήποτε χρόνο εξέτασαν τον ασθενή να εφοδιάσουν την ασφαλιστική εταιρεία με οποιαδήποτε πιστοποιητικά ή πληροφορίες τους ζητήσει, είναι ρητή, ειδική και ελεύθερη, οπότε η χορήγηση των στοιχείων νοσηλείας και του ιατρικού ιστορικού του ασφαλισμένου από το νοσοκομείο στην ασφαλιστική εταιρεία έγινε επιτρεπτώς και νομίμως», παρέπεμψε το όλο ζήτημα και πάλι στην Ολομέλεια προς οριστική λύση.
www.asfalisinet.gr

Το είδαμε στο: http://anemo-milos.blogspot.com/2011/02/blog-post_5437.html#ixzz1Dh196E56

Δεν υπάρχουν σχόλια: