Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ : "Σύσταση προς τις επιχειρήσεις που διαθέτουν ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα για κρούσματα (hackers)"

 Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, μετά από δημόσια σύσταση της Εθνικής Επιτρομής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, εφιστά την προσοχή...
 των επιχειρήσεων που διαθέτουν ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα στα εξής:
Σύμφωνα με την ενημερωτική ανακοίνωση της Ε.Ε.Τ.Τ, πρόσφατα έχουν εντοπισθεί περιστατικά παραβίασης των συστημάτων τηλεφωνικών κέντρων και χρέωση των επιχειρήσεων με υψηλούς λογαριασμούς.
Η παραβίαση των ψηφιακών συστημάτων τηλεφωνικών κέντρων (PABX) επιχειρήσεων, η οποία επωφελείται κενών ασφαλείας, μπορεί να πραγματοποιηθεί από κακόβουλη επέμβαση εξωτερικών φορέων (hackers) με στόχο την πραγματοποίηση κλήσεων υψηλής χρέωσης (π.χ. προς χώρες του εξωτερικού με υψηλή χρέωση). Σε κάποιες περιπτώσεις, οι κλήσεις γίνονται όταν οι επιχειρήσεις είναι κλειστές, ενώ συχνά η ασυνήθιστα μεγάλη κίνηση πραγματοποιείται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αποτέλεσμα αυτών είναι η δημιουργία υπέρογκων λογαριασμών τηλεφωνίας που οι επιχειρήσεις καλούνται να πληρώσουν στον πάροχο τηλεφωνίας τους.
Για αποφυγή τέτοιων κρουσμάτων οι επιχειρήσεις θα πρέπει:
1) Να έρθουν σε επαφή με τον προμηθευτή του τηλεφωνικού τους κέντρου/συστήματος, προκειμένου να επιβεβαιώσουν ότι το λογισμικό που χρησιμοποιούν έχει ενημερωθεί με τις τελευταίες αναβαθμίσεις για την αποφυγή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και ότι έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι πλέον επικαιροποιημένοι και αποτελεσματικοί μηχανισμοί ασφαλείας
2) Να ενημερώσουν άμεσα με τον πάροχο τηλεφωνίας τους, εάν διαπιστώσουν μη συνηθισμένη χρέωση στον λογαριασμού τους, και περίεργη αύξηση.Σε περίπτωση όπου διαπιστώνεται κακόβουλη κίνηση, έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν από τον πάροχο , τη φραγή της εξερχόμενης κίνησης προς τους απεικονιζόμενους προορισμούς. Κρίνεται δε φρόνιμο και θα πρέπει να ενημερώσουν ταυτόχρονα και το Τμήμα Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής για έρευνας του συμβάντος.
Τέλος κάθε θιγόμενη επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει με την η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,για περισσότερη ενημέρωση και στήριξη στο τηλ. 2821092666
H Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Πηγή :tromaktikos

Δεν υπάρχουν σχόλια: