Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ 
ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΕΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
   Δυστυχώς για άλλη μια φορά οι περισσότερες ελληνικές τράπεζες επαληθεύουν πανηγυρικά την κακή φήμη και το σκληρό πρόσωπο που έχουν στην ελληνική κοινωνία.
   Τρεις μήνες μετά την έναρξη ισχύος του νόμου για τη ρύθμιση χρεών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων και ενώ οι αιτήσεις εξωδικαστικού συμβιβασμού που έχουν σταλεί μέσω της ΕΚΠΟΙΖΩ Αθήνας και Θεσσαλονίκης ανέρχονται ήδη σε εκατοντάδες και πολύ περισσότερες είναι οι αιτήσεις που εκκρεμούν να αποσταλούν προς τα πιστωτικά ιδρύματα, η στάση των περισσότερων τραπεζών είναι δυστυχώς προκλητική:
  • Οι περισσότερες τράπεζες, που μάλιστα κρατούν το μεγαλύτερο κομμάτι της χρηματοπιστωτικής πίτας, απαξιώνουν να απαντήσουν στις αιτήσεις εξωδικαστικού συμβιβασμού.
  • Ορισμένες τράπεζες υψώνουν συνέχεια προσκόμματα στην ολοκλήρωση της διαδικασίας: αρνούνται την επικοινωνία με e-mail, υποβάλλουν τους καταναλωτές στην ταλαιπωρία να συμπληρώνουν εκ νέου τις αιτήσεις εξωδικαστικού συμβιβασμού, παραγνωρίζοντας το ρόλο των πιστοποιημένων από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή φορέων που συνδράμουν στη διαδικασία, όπως προβλέπει ο Ν. 3869/2010.
  • Σε πολλές περιπτώσεις, ενώ έχει σταλεί η αίτηση, οι τράπεζες αντί απάντησης εκδίδουν διαταγές πληρωμής ή καταγγέλλουν εξώδικα τις συμβάσεις και οχλούν καθημερινά στο τηλέφωνο μέσω των εισπρακτικών εταιριών.
  • Τέλος, παρότι ο νόμος έχει τεθεί σε εφαρμογή από το Σεπτέμβριο, διαπιστώνεται ασυνεννοησία μεταξύ των κεντρικών υπηρεσιών ορισμένων τραπεζών και των υπαλλήλων των καταστημάτων. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις υπαλλήλων που κάνουν λόγο στους οφειλέτες για δήθεν προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, αρνούνται να εκδώσουν αναλυτική κατάσταση οφειλών, ενώ ορισμένοι φτάνουν ακόμα και να διαβάλουν την ΕΚΠΟΙΖΩ! Τις ίδιες βέβαια πρακτικές ακολουθούν οι εκπρόσωποι ορισμένων εισπρακτικών εταιριών.
   Η ΕΚΠΟΙΖΩ:
  • Κάνει γνωστό σε όσα πιστωτικά ιδρύματα καθυστερούν να απαντήσουν στις αιτήσεις εξωδικαστικού συμβιβασμού ότι θα προχωρήσει στην έκδοση βεβαιώσεων αποτυχίας της διαδικασίας, ώστε οι υποθέσεις να προχωρήσουν στα ειρηνοδικεία από το νέο έτος.
  • Με δεδομένο ότι οι τράπεζες έχουν ήδη κοινοποιήσει σωρεία πλειστηριασμών για τους πρώτους μήνες του νέου έτους και προκειμένου να  αποτραπεί το ξεσπίτωμα χιλιάδων νοικοκυριών,  καλεί την κυβέρνηση να παρατείνει μέχρι το τέλος του 2011 την αναστολή πλειστηριασμών της κύριας κατοικίας.
   Τέλος, η ΕΚΠΟΙΖΩ έχει ζητήσει συνάντηση με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, ώστε να συζητηθούν όλα τα κρίσιμα αυτά ζητήματα, με στόχο τη σωστή εφαρμογή του Ν. 3869/2010.

   Για περισσότερες πληροφορίες :                           τηλεφωνικό  κέντρο   210 330.44.44,
                                    e-mail:  info@ekpizo.gr
                                                       Ιστοσελίδα :www.ekpizo.gr                                                        

Δεν υπάρχουν σχόλια: