Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Προσφυγή στον Εισαγγελέα Βόλου για τις τράπεζες


PDF Εκτύπωση
ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΑ - ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
Παρασκευή, 20 Μάιος 2011 16:45
Προσφυγή της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου στον Εισαγγελέα Βόλου και στη   Γ. Γ. Καταναλωτή για την παράνομη και καταχρηστική τακτική των τραπεζών έναντι των υπερχρεωμένων δανειοληπτών.
Στον εισαγγελέα Βόλου και στη Γ. Γ. Καταναλωτή προσέφυγε η Ένωση Καταναλωτών Βόλου καταγγέλλοντας ότι κάποια από τα υποκαταστήματα των τραπεζών στο Βόλο και στον Αλμυρό:
- αρνούνται συστηματικά και παράνομα να παράσχουν στα μέλη μας αναλυτική βεβαίωση οφειλών τους, κωλυσιεργώντας με αυτόν τον τρόπο και καθυστερώντας τα μέλη μας που επιθυμούν να ενταχθούν στο Ν. 3869/10 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.
- απαιτούν χρηματικό αντάλλαγμα ( 30 ¤), προκειμένου να παράσχουν  αναλυτικές βεβαιώσεις οφειλών, τις οποίες εκ του νόμου υποχρεούνται να παράσχουν ατελώς, εντός πενθήμερης προθεσμίας.
- αρνούνται παράνομα και καταχρηστικά   να παραλάβουν τις αιτήσεις εξωδικαστικού συμβιβασμού των μελών μας, ενέργεια στην οποία εκ του νόμου οφείλουν να προβούν.
- παραπληροφορούν σκοπίμως και παραποιούν το γράμμα του νόμου δίνοντας,  πάντα υπό το πέπλο της ανωνυμίας και απουσίας διακριτικών της Τράπεζας, έγγραφο στο οποίο αναγράφονται οι υποτιθέμενες δυσμενέστατες συνέπειες που θα επωμιστούν οι υπερχρεωμένοι, με τη υπαγωγή τους στο νόμο. Η τακτική αυτή τηρείται κατά  την προσωπική επικοινωνία στο υποκατάστημα, αλλά και σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον δανειολήπτη, και μάλιστα σε ακατάλληλες ώρες. Με στόχο την πλήρη απαξίωση του νόμου και την παροχή ψευδών πληροφοριών,  ως δήθεν εγκυρότερες αυτών που παρέχουν οι νομικοί μας σύμβουλοι.
- οι υπάλληλοι των εν λόγω υποκαταστημάτων απευθύνονται  απαξιωτικά, προσβλητικά και θρασύτατα προς τα μέλη μας, υπερχρεωμένους δανειολήπτες, εξαχνώνοντας τα ίχνη αξιοπρέπειας που τους έχουν απομείνει  και οδηγώντας τους στην απόγνωση και στην απροθυμία διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους.
Τα πιστωτικά ιδρύματα γνωρίζουν άριστα τις ανακύπτουσες από το Ν 3869/10 υποχρεώσεις τους, όμως με τις παραπάνω πρακτικές τους οδηγούν τους υπερχρεωμένους συμπολίτες μας σε αδιέξοδο, με αποτέλεσμα να αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα του νόμου, να αποθαρρύνονται και να μην διεκδικούν τα νόμιμα δικαιώματά τους.
Με την παρέμβαση της Αντιπροέδρου της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου κ. Κυριακής Πλαστάρα και των νομικών μας συμβούλων επιλύονται κάποια προβλήματα, όμως είναι  πλέον επιτακτική ανάγκη η Δικαιοσύνη και οι Ελεγκτικές Αρχές του Υπουργείου να επέμβουν και να υποχρεώσουν τις τράπεζες να εφαρμόζουν απαρέγκλιτα τις διατάξεις του Νόμου 3869/10.

Δεν υπάρχουν σχόλια: