Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

" Ταπεινός ιερέας ,σύγχρονος φιλόσοφος ο πατέρας Ιγνάτιος" Απάντηση


Ειλικρινά νοιώθω μεγάλη συγκίνηση για την τιμή που μου έκανε ο
παλιός μου δάσκαλος στα χρόνια του Λυκείου στην Κίσαμο, πατέρα
ςΙγνάτιος, στέλνοντας μου τις ευχές του, το βιβλίο του "Στα μονοπάτια
του πόνου"Για μένα ήταν ο πατέρας του χθες ,ο μαχητής της ελπίδας του
σύγχρονου ανθρώπου,ο οδηγός της πονεμένης ψυχής στέλνοντας την σε
αυλές κοσμικού παραδείσου. .΄Ηταν μια μορφή και ένας φιλόσοφος του
πνεύματος .από τα χρόνια εκείνα, και εξακολουθεί να κάνει τον αγώνα
του ακούραστος πάντα επίκαιρος ,σύγχρονος ,ρεαλιστής..Μπορεί εκείνος
να μη το θυμάται αλλά εγώ σαυτό τον άνθρωπο και ταπεινό ιερέα οφείλω
πολλά, Υπήρξε ο άνθρωπος που βοήθησε εμένα να μπω στο τότε
Οικοτροφείο Θηλέων του αξιοσέβαστου γέροντα Κισάμου
κ.Ειρηναίου.΄Υπήρξε ο άνθρωπος που μέσα από το φιλοσοφικό του πνεύμα
σε κάθε ένα από μας έδειχνε το δρόμο της γνώσης αλλά περισσότερο το
δρόμο της ανάστασης του πνεύματος..
Θέλω να τον ευχαριστήσω, δημόσια για την στήριξή του στα εφηβικά μου
χρόνια, στα δύσκολα για μένα χρόνια, όσοι τυχαίνει να με γνωρίζετε
προσδιορίζετε που αναφέρομαι και θα πρέπει να ξέρει ότι τίποτα από
τις προσπάθειες του δεν πήγε χαμένο, πιστεύω ότι πολλά παιδιά σήμερα
άνδρες και γυναίκες πήραν το μήνυμα του , το μήνυμα" της προσφοράς
στον συνάνθρωπό μας"
Εγώ μια ταπεινή μαθήτρια,, του οφείλω να το πω και να εκφράσω δημόσια
το ευχαριστώ της κοινωνίας στο πρόσωπό μου είναι πνευματικό έργο και
δικό του, έχει και εκείνος μερίδιο για την δική μου πορεία, Επειδή
είμαι ένας άνθρωπος που είμαι ευγνώμων για όποιους στάθηκαν δίπλα μου,
και τους ευχαριστώ γιαυτό, γιατί μου έδιωξαν τον φόβο
σημαντικό κομμάτι για κάθε άνθρωπο, για να προχωρήσει μπροστά.
Τέλος οφείλω να αντιστρέφω τα συγχαρητήρια στον πατέρα Ιγνάτιο, σαυτό
ανήκουν πολλά, και τον διαβεβαιώ ότι ποτέ ένα έργο δεν γίνεται από ένα
, κάποιος το αρχίζει, σε άλλον το παραδίδει ,και εγώ νοιώθω ευτυχία
και χαρά που μου δόθηκε αυτή η ευλογία από τους πατέρες που έζησα
δίπλα τους ,να προσπαθώ να κάνω το απειροελάχιστο από το δικό
τους τεράστιο έργο στην κοινωνία των ανθρώπων.

Με σεβασμό και Εκτίμηση προς τον πατέρα Ιγνάτιο


Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων


Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: