Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟ Ν.ΧΑΝΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ "ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ"

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ (δημοσίευση 8 36 μμ)

Καιρός είναι να ειπωθούν και τα πράγματα αλλιώς και όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα.
Όλοι φωνάζουν για τις ακριβές τιμές στα καύσιμα στα νησιά. Και πώς να μην είναι έτσι. Και να μην κρύβουν τους πραγματικούς λόγους αυτοί που φωνάζουν.

ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ NA γίνουν λιμενικές εγκαταστάσεις εκφόρτωσης και αποθήκευσης καυσίμων η βελτίωσης των υπαρχόντων σχεδόν σε όλα τα νησιά γίνεται από τους εκεί κοντά διαμένοντες κατοίκους ο…. ξεσηκωμός του ‘ 21.

Συγκεκριμένα για την Κρήτη τώρα. Πύλες εισόδου για καύσιμα σε όλη την Κρήτη είναι. Η των Λινοπεραμάτων του Ηρακλείου και η άλλη στον κόλπο των Χανίων οι εγκαταστάσεις shell. Αμφότερες οι Λιμενικές εγκαταστάσεις και χώροι αποθήκευσης σήμερα είναι ακόμα με προδιαγραφές του 1960.

Η μεταφορά καυσίμων γίνεται με πολύ μικρού τονάζ πλοία , εκφόρτωση με σύστημα Meditt. Mooring δηλαδή με πόντιση αγκυρών πρυμνοδέτηση σε σημαντήρες και βγάλσιμο σωλήνας μέσα από την θάλασσα. Και αυτό φυσικά καιρού επιτρέποντος. Δεν επιτρέπονται εργασίες εκφόρτωσης με πάνω από 4 Μποφώρ.

Και μέρες μέχρι να φτιάξει ο καιρός μπορεί να περιμένει το πλοίο εκεί φορτωμένο και να πληρώνεται. Αυτά όλα επιβαρύνουν την τελική τιμή.

Όλα αυτά τα επιπλέον κόστη στην κατανάλωση δεν θα υπήρχαν αν γίνονταν προβλήτα τερμιναλ με αρκετό βάθος να δέχεται μεγάλα πλοία και να υπήρχαν επιπλέον δεξαμενές στην ξηρά να δέχονταν το φορτίο και σύστημα πολλαπλής φόρτωσης των βυτιοφόρων όπως στον Ασπρόπυργο Motor oil κλπ.

Αλλά είπαμε …Μακριά από εμάς αυτά και να πάνε αλλού να γίνουν.

Όποτε επιχειρήθηκε βελτίωση επέκταση εκβάθυνση του χώρου απειλήθηκε ότι θα είναι casus beli.

Στα Λινοπεράματα όταν έγιναν οι εγκαταστάσεις σε παλιές φωτογραφίες κάτι πρόβατα έβλεπες να βόσκουν μόνον.

Σήμερα έχει περικυκλωθεί από σπίτια. Αυτοί πού ήρθαν και έχτισαν εκ των υστέρων, σήμερα φωνάζουν να φύγουν και να πάνε αλλού πού άραγε?, αλλά και την άλλη ώρα μπορεί οι ίδιοι να διαμαρτύρονται μπροστά σε κάμερα τηλεόρασης για ακριβά καύσιμα.

Στα Χανιά στις εκεί εγκαταστάσεις ο Θεός είναι μεγάλος και δεν έχει γίνει ατύχημα ακόμα.

Προσπάθεια να γίνουν νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις που θα δέχονται πολύ μεγαλύτερα πλοία (αρά φθηνότερο κόστος μεταφοράς αποθήκευσης διακίνησης)) από τον όμιλο Μαμιδάκη κοντά στην Σούδα , προσέκρουσε όπως ήταν φυσικό στα τοπικά συμφέροντα σε οικολόγους και με προσφυγή στο συμβούλιο επικρατείας ακύρωσαν αυτήν την επένδυση.

Αυτές είναι οι αλήθειες και ας αφήσουν τα κροκοδείλια κλάματα κάποιοι

ΠΗΓΉ:tromaktikos blogspot

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΑΠΈΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ.
ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.
ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΣΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ.

Joanne Melaki είπε...

Καλό είναι πάντα να προτάσσουμε τα συμφέροντα της κοινωνίας και του τόπου μας, και όχι το ίδιον όφελος και πως βολεύει τον καθένα από μας χωριστά..Πρόταση η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ κατέθεσε στην προηγούμενη Κυβέρνηση για χωροταξικό σχεδιασμό, για να μπορέσουν να εγκατασταθούν και άλλες εταιρείες στον τόπο μας,για να υπάρξει υγιής ανταγωνισμός.Βέβαια αυτό δεν έχει σχέση ακριβώς με τους"μαυραγορίτες"που εκμεταλλευόμενοι την απεργία των φορτηγατζήδων αύξησαν την τιμή της Αμόλυβδης, αλλά και τώρα δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση η τιμή της να ξεπερνά σε κάποια πρατήρια το 1,70