Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

ΕΠ.Κ.ΧΑΝ: Οι Κυλινδρόμυλοι Κρήτης δεν έχουν προχωρήσει σε αύξηση

Αυξημένες καταγγελίες για παραπλάνηση ή για ελαττωματικά προϊόντα ή και για μη ορθή επιχειρηματική συμπεριφορά δέχεται η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.) σύμφωνα με δηλώσεις της προέδρου της κυρίας Ιωάννας Μελάκη ενώ σε ότι αφορά στην κατάσταση που επικρατεί στην αγορά σχετικά με τις ανατιμήσεις στα άλευρα στα Χανιά, σύμφωνα με έρευνες που διενεργεί η ΕΠ.Κ.ΧΑΝ, καμία αύξηση δεν έχει γίνει από τις αλευροβιομηχανίες.
«Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ επικοινώνησε με καταστήματα αγοράς αλεύρων από την τοπική αλευροβιομηχανία Κυλινδρόμυλοι Κρήτης, όπου υπήρξε η ενημέρωση ότι η εν λόγω επιχείρηση δεν έχει προβεί σε καμία ανατίμηση των προϊόντων της».

Σύμφωνα με την κυρία Μελάκη «στην αγορά του λιανικού εμπορίου, στα τρόφιμα, έχουμε διαπιστώσει ότι λειτουργεί σε τοπικό επίπεδο ο υγιής ανταγωνισμός ωστόσο καλούμε τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα αγοράς πριν καταλήξουν στην επιλογή τους».

Οπως αναφέρει η κ. Μελάκη οι περισσότερες καταγγελίες που δέχεται η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ αφορούν: «σε παραπλάνηση για ελαττωματικά προϊόντα από ξένες αλυσίδες, οι οποίες δε δέχτηκαν την αντικατάσταση του προϊόντος επικαλούμενες το χρονοδιάγραμμα πολιτικής του καταστήματος. Επίσης, υπάρχουν καταγγελίες για επιχειρηματίες οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι τους τουρίστες πήραν χρήματα χωρίς αποδείξεις όπως: σε πρατήρια καυσίμων, σε παραλίες, σε καντίνες κ.λπ.».
Κέρδος online 18/8/2010 20:02

Δεν υπάρχουν σχόλια: