Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ρύθμιση Οφειλών Υπερχρεωμένων Φυσικών Προσώπων

5.8.2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ρύθμιση Οφειλών Υπερχρεωμένων Φυσικών Προσώπων

Χιλιάδες καταναλωτές εξαιτίας των υψηλών επιτοκίων, των αδιαφανών και επιθετικών πρακτικών εκ μέρους των πιστωτικών επιχειρήσεων , των απρόβλεπτων γεγονότων στη ζωή των δανειοληπτών (απώλεια της εργασίας, ασθένεια, μείωση των εισοδημάτων) αλλά και της σημερινής δυσχερούς οικονομικής κατάστασης βρίσκονται σε αδυναμία αποπληρωμής των υποχρεώσεων τους προς τους πιστωτές τους.

Οι Ελληνικές καταναλωτικές οργανώσεις αγωνίστηκαν ιδιαίτερα προκειμένου να έρθει προς ψήφιση σχετικό νομοσχέδιο για την ανακούφιση αυτών των νοικοκυριών.

Τελικά μετά από πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες, ψηφίστηκε στην Βουλή πριν από λίγες ημέρες ο Νόμος για τη Ρύθμιση των Οφειλών των Υπερχρεωμένων Φυσικών Προσώπων.

Οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ επισημαίνουν τα εξής :



Η διαδικασία της ρύθμισης περιλαμβάνει τρία στάδια:



1. Το στάδιο της εξωδικαστικής ρύθμισης μέσω των Ενώσεων Καταναλωτών, του Συνηγόρου του Καταναλωτή, δικηγόρων και άλλων φορέων ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ οι οποίοι θα ορισθούν με υπουργική απόφαση των υπουργείων Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.



Θα πρέπει να επιστήσουμε την προσοχή των καταναλωτών σε διάφορους επιτήδειους που εμφανίζονται, καλώντας τους πολίτες για ρύθμιση των χρεών τους με μηνύματα κυρίως μέσω του Διαδικτύου.



2. Το στάδιο του δικαστικού συμβιβασμού



3. Το στάδιο της εκδίκασης στο Ειρηνοδικείο. Σ' αυτό το στάδιο η απόφαση του δικαστηρίου είναι δεσμευτική για τους πιστωτές του οφειλέτη.



Ο οφειλέτης μπορεί να κάνει χρήση της υπαγωγής του στη ρύθμιση του νόμου ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Η συνέπεια και η ειλικρίνεια εκ μέρους του οφειλέτη είναι δυο βασικά στοιχεία για να ωφεληθεί από το νόμο.



Οι πιστωτικές επιχειρήσεις πρέπει να ανταποκριθούν στο αίτημα των οφειλετών για αναλυτική κατάσταση των οφειλών μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, διαφορετικά το υπουργείο Οικονομίας έχει τη δυνατότητα, σύμφωνα με το νόμο, επιβολής προστίμου προς τις Τράπεζες από 500? έως 10.000?.



ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!! Πολλοί καταναλωτές δέχονται τηλέφωνα από εκπροσώπους των Τραπεζών που προσπαθούν να τους πείσουν ότι ΔΕΝ μπορούν να υπαχθούν στην ρύθμιση.



Οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ζητούν περισσότερες πληροφορίες απευθυνόμενοι στις πιστοποιημένες Ελληνικές Καταναλωτικές Οργανώσεις, στοιχεία των οποίων θα βρείτε στο http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=185

μέλος του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

web: www.ecogreens.gr - email: ecogreen@otenet.gr

Αθήνα: Πλατ. Ελευθερίας 14 - 10553, τηλ. 210 3306301, fax 210 3834390

Θεσσαλονίκη: Πλάτωνος 1 & Εγνατία, 54631, τηλ. 231 0266705, fax 231 0269780

Δεν υπάρχουν σχόλια: