Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Νορβηγία: Ταξιδιωτική αποζημίωση για καθυστερήσεις πέραν των 30 λεπτών!

Μέγεθος γραμματοσειράς

Και ενώ στην ΕΕ έγιναν ατελείωτες συζητήσεις για τις ταξιδιωτικές αποζημιώσεις και συνεχίζουν να γίνονται για να καλυφθούν τυχόν κενά στην νομοθεσία ή και να αναπτυχθούν νέοι κανονισμοί, στις Σκανδιναβικές χώρες και ειδικά στην Νορβηγία τα πράγματα φαίνεται να έχουν μπει προ πολλού σε τάξη πολύ και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες πομπές, διαφωνίες ή επίπονες διαβουλεύσεις. Ακόμα, όσοι σχετικοί κανονισμοί αφορούν παρόμοια αιτήματα αποζημίωσης με αυτά των ευρωπαϊκών, θέτουν τον επιβάτη-ταξιδιώτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του κράτους και της εταιρείας που αναλαμβάνει τις μετακινήσεις, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με κανονισμούς ο επιβάτης δικαιούται καταβολή αποζημίωσης ακόμα και στην περίπτωση που η αμαξοστοιχία αποκλίνει από το προγραμματισμένο ωράριο της, το οποίο θα ξεπερνά μόλις τα 30 λεπτά της ώρας!

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες που ταξιδεύουν με προορισμό από και προς το διεθνές αεροδρόμιο της Νορβηγικής πρωτεύουσας, Gardermoen με το Flytoget Airport Express Train και για κάποιο απροσδιόριστο λόγο επέλθει καθυστέρηση στο τραίνο ή κάποια απρόοπτη απόκλιση σε ό,τι αφορά το προγραμματισμένο ωράριο της διαδρομής, η εταιρεία λειτουργίας θα προβεί χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες στον άμεσο διακανονισμό άλλων μέσων μεταφοράς προς τον συγκεκριμένο προορισμό ή στην καθολική αποζημίωση του επιβάτη, σύμφωνα πάντα με τις αποδείξεις πληρωμής.

Αν τώρα μια καθυστέρηση υπερβεί τα 30 λεπτά της ώρας και η πτήση έχει κλείσει προς αναχώρηση ή έχει ήδη αναχωρήσει, τότε η εταιρεία αναλαμβάνει με δικά της έξοδα την έκδοση και αγορά ενός νέου εισιτηρίου. Το μόνο που απαιτείται από την εταιρεία είναι ο ζημιωθείς επιβάτης να μην έχει προβεί άνευ ενημέρωσης προς την έκδοση νέου αεροπορικού ναύλου και επιπροσθέτως ο ήδη υπάρχων αεροπορικός ναύλος να έχει αγοραστεί εγκαίρως, σύμφωνα με την προγραμματισμένη πτήση.

Στις πλείστες των περιπτώσεων, οι επιβάτες που αξιώνουν ταξιδιωτική αποζημίωση για να τους καταβληθεί η αποζημίωση θα πρέπει να προσκομίσουν αίτηση της αποζημίωσης στο γραφείο έκδοσης εισιτηρίων της αεροπορικής εταιρείας, ενώ στη συνέχεια η δεύτερη θα αποστείλει την αίτηση μαζί με το τιμολόγιο πληρωμής στην Flytoget Airport Express Train για να την καταβολή του ποσού.
Ωστόσο προς αποφυγή προβλημάτων, όλοι οι επιβάτες οφείλουν να επιβιβάζονται στο τραίνο με προορισμό το αεροδρόμιο Gardermoen 30 με 60 λεπτά της ώρας πριν και ανάλογα με την απόσταση. Ειδικά στην περίπτωση που ο επιβάτης φέρει αποσκευές προς παράδοση, στην σκευοφόρο τότε θα πρέπει να ακολουθηθεί ο χρόνος που αναγράφεται στο εισιτήριο επιβίβασης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: