Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων ,χαιρετίζει την συμβιβαστική εξόφληση Πιστωτικής Κάρτας

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων ,χαιρετίζει την συμβιβαστική εξόφληση Πιστωτικής Κάρτας εις όφελος Καταναλώτριας, από την Γενική Τράπεζα της ΄Ελλάδος, έπειτα από παρέμβαση μας.Συγκεκριμένα καταναλώτρια είχε χρεωθεί ένα
ποσό σε Πιστωτική Κάρτα, από την εν λόγο Τράπεζα, μέσω μεσολάβησης τρίτου (Ινστιτούτου Αισθητικής ΒΟDY LINE) που εδρεύει στην πόλη μας. Η καταναλώτρια απαλλάχθηκε από την χρέωση ύστερα από την παρέμβαση της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και από το Ινστιτούτο που είχε μεσολαβήσει για την χρέωση της κάρτας σημειωτέον ότι η καταναλώτρια δεν είχε δεχθεί ποτέ τις υπηρεσίες του Ινστιτούτου Αισθητικής
BODY LINE, αλλά και στην Γενική Τράπεζα ποτέ η καταναλώτρια δεν είχε ζητήσει να γίνει κάτοχος πιστωτικής κάρτας, ώστε να βρεθεί χρεωμένη με οφειλές και μάλιστα με οφειλές οι οποίες κατέστησαν ληξιπρόθεσμες και το βασικότερο ήταν ότι βρέθηκε "μαυρισμένη" στην Τειρεσίας Α.Ε χωρίς δική της υπαιτιότητα.

Πιστεύουμε ότι αυτή η μονόδρομη αδικία εις βάρος των καταναλωτών, από κάποιες εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να σταματήσει.Ο κάθε καταναλωτής , ο κάθε πολίτης ,έχει δικαιώματα και οφείλει όταν παραβιάζονται να τα καταγγέλλει στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, το οποίο είναι σε διάθεση να τα διαχειριστεί και να τα υποστηρίξει . Την θετική κίνηση της Γενικής Τράπεζας της Ελλάδος θα πρέπει να την ακολουθήσουν και οι άλλες Τράπεζες , οφείλουν να παραδειγματιστούν προς όφελος τόσο των ίδιων όσο και των καταναλωτών και της Κοινωνίας γενικότερα.
Ιδιαίτερες εμπορικές πολιτικές που στόχο έχουν να εξυπηρετούν μόνο τα συμφέροντα των Τραπεζών και των επιχειρήσεων, θα πρέπει να εγκαταλειφθούν 'εγκαιρα, σήμερα οι καταναλωτές. έχουν δύναμη έχουν στήριξη, και ασπίδα την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και την Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας, οι οποίες και πληροφόρηση προσφέρουν μέσω ενημερωτικών εκδηλώσεων, εντύπων κ.λ.π αλλά και προστασία.
Καταγγελίες-Ενημέρωση στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ τη.2821092666


Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: