Ώρες Κοινού για ενημέρωση 10:00-12:00 π.μ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στη Γραμματεία της Ένωσης 2821092306
Ενημερώνουμε τα μέλη της Ένωσης ότι έχει ξεκινήσει η ανανέωση συνδρομών(25 ευρώ) για το έτος 2017 και παρακαλείστε για την τακτοποίηση της συνδρομής σας.Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο 28210 92306 από της 9:00 - 13:30

Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010

ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.Π.Κ.ΧΑΝ


ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ

Όλοι οι καταναλωτές, έστω και αν δεν είναι μέλη της Ε.Π.KΧΑΝ επωφελούνται, από τη λειτουργία της. Συγκεκριμένα:
  • Ενημερώνονται, για τα δικαιώματά τους, από τα δελτία τύπου της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ τα οποία δημοσιεύονται, στον Τύπο.
  • Ενημερώνονται, για σοβαρά προβλήματα, που δημιουργούν επιχειρήσεις, στους καταναλωτές, από τα δελτία τύπου της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , τα οποία δημοσιεύονται, στον Τύπο।
  • Συμμετάσχουν, σε εκδηλώσεις, ημερίδες, συζητήσεις, για να ενημερωθούν για πολλά σημαντικά θέματα.
  • Εκπροσωπούνται, από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, σε εθνικά, ευρωπαϊκά και διεθνή κέντρα λήψης αποφάσεων, όπου την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ . αγωνίζεται, για την προστασία των καταναλωτών.
  • Προστατεύονται, από τη νομοθεσία, που είτε συμπληρώνεται, είτε δημιουργείται, για τους καταναλωτές, έπειτα από αιτήματα και παρεμβάσεις του Ε।Π।Κ.ΧΑΝ διαβουλεύσεις, στις οποίες η Ε.Π.Κ.ΧΑΝσυμμετέχει.
  • Ενημερώνονται, από τα αποτελέσματα των ερευνών της Ε।Π.Κ.ΧΑΝώστε να γνωρίζουν καλύτερα τη λειτουργία της αγοράς.
  • Αποκτούν γνώση, από τις ενημερωτικές εκστρατείες της, Ε.Π.Κ.ΧΑΝ για διάφορα σοβαρά θέματα.
  • Επωφελούνται, από τη διόρθωση εμπορικών πρακτικών, στην οποία προβαίνουν επιχειρήσεις, έπειτα από πίεση του
  • Έχουν πρόσβαση, στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας της όσο χρονικό διάστημα, θα είναι προσβάσιμο, σε όλους.
  • Λαμβάνουν «γενικές» συμβουλές, από το τμήμα καταγγελιών, όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα.

Όμως, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το ΔΕΝ είναι δημόσια υπηρεσία και στηρίζει τη λειτουργία του, στις συνδρομές των μελών του। Το γεγονός ότι οι έλληνες Καταναλωτές απευθύνονται στηνΕ।Π.Κ.ΧΑΝ οφείλεται στις συνδρομές των πολιτών-μελών μας, που μας στηρίζουν με τη συμμετοχή τους. Στην προσπάθειά μας, να ενημερώσουμε όλους τους έλληνες Πολίτες- Καταναλωτές, που μας καταθέτουν κάποιο παράπονο ή ζητούν πληροφόρηση, το εαυτόν, εξυπηρετώντας ακόμα και μη μέλη, γεγονός που δυσχεραίνει την εξυπηρέτηση των μελών μας και την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας μας.

Για τους λόγους αυτούς, η εξυπηρέτηση των μελών έχει προτεραιότηταΗ Ε।Π।Κ।ΧΑΝδε δεσμεύεται να απαντά, οπωσδήποτε, στα τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά αιτήματα των μη μελών।Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ Κάνουμε περισσότερα, από ό,τι είναι δυνατόν, αλλά πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η δυνατότητα, που μας δίνουν μερικές χιλιάδες μελών, δεν επαρκεί, για την εξυπηρέτηση εκατομμυρίων καταναλωτών, στην Ελλάδα।


Κάθε Καταναλωτής μπορεί να γίνει, άμεσα, μέλος της Ε।Π.Κ.ΧΑΝ τηλ.2821092666

Δεν υπάρχουν σχόλια: