Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"Παρανομια EUROBANK"


"Αρχες Μαιου εστειλα στη EUROBANK αιτηση μεταφορας υπολοιπου με μια φορμα τυπωμενη απο το site της Τραπεζας πανω στην οποια ηταν ηδη τυπωμενο το επιτοκιο (0% για 12 μηνες). Την αιτηση την ειχα κατεβασει τελος Απριλιου. Μετα απο δικη μου πρωτοβουλια πηρα τηλ (περιπου 10 μερες μετα) και εμαθα οτι η μεταφορα ειχε εγκριθει. ΟΜΩΣ επειδη ειχα ακουσει οτι το 0% ειχε σταματησει απο την Τραπεζα σαν προσφορα, ρωτησα με τι επιτοκιο ...
εγινε η μεταφορα। Με πηραν τηλεφωνο μετα απο μερες (γιατι δεν μπορουσαν να μου απαντησουν αμεσως!!!) και με πληροφορησαν οτι η μεταφορα εγινε με τρεχον επιτοκιο (περιπου 9%). Τους ειπα οτι εγω ΠΟΤΕ δεν ζητησα επιτοκιο 9% και αν ειχε σταματησει η προσφορα και ημουν εκπροθεσμος, επρεπε να απορριφθει η αιτηση. Αυτα αρχισαν οπως σας ειπα αρχες Μαιου και ακομα η τραπεζα δεν εχει δωσει λυση. Αντιθετα πηρα και λογαριασμο καρτας στον οποιο φαινεται η μεταφορα και δεν ξερω τι να κανω...Εχω μια καθαρη παρανομια...απο την τραπεζα και μου ζητανε να πληρωσω και τοκους για κατι που δεν ζητησα!!!
ΠΗΓΗ ΤΡΟΚΤΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: