Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ "Παραπλανούν οι Τράπεζες τους καταναλωτές με τις ανακοινώσεις πακέτων ευνοϊκών ρυθμίσεων "

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων ,καταγγέλλει δημοσία την παραπλανητική πολιτική των Τραπεζών, που προσπαθούν ενόψει επικείμενου Νομοσχεδίου και αφού έχουν βάλει την θηλιά στο λαιμό των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας εκβιαστικές πρακτικές οι οποίες δεν περιορίζονται μόνο στην τηλεφωνική επικοινωνία και στην έκθεση του δανειστή στους οικείους του, είτε στον περιβάλλον του( χώρο εργασία του) ενέργεια( που δεν νομιμοποιούνται να την κάνουν) .και αφού έχουν ισοπεδώσει ψυχολογικά τους δανειολήπτες καταναλωτές ,έρχονται τάχα ως κοινωνικοί αρωγοί, ότι τους κάνουν την χάρη "ευνοϊκής ρύθμισης"
Ενημερώνουμε τους καταναλωτές και τους συστήνουμε την προσοχή λέγοντας τους ότι, οι Τράπεζες δεν άλλαξαν κερδοσκοπική πολιτική, απλώς την διαφοροποίησαν εις βάρος μας, εις βάρος των δανειοληπτών, αφού μας καλούν για ρύθμιση οφειλής, ενώ στην ουσία στήνουν ένα νέο δάνειο αφού έχουν ενσωματώσει τους συμβατικούς τόκους και τους τόκους υπερημερίας , παγιώνουν σε κεφάλαιο ,το επιβαρύνουν με νέο επιτόκιο, με αδιαφανείς όρους σύμβασης, χωρίς επαρκή ενημέρωση του καταναλωτή, για τον νέο δανεισμό που έχει προσχωρήσει.
Δεν χρωστάμε σε κανένα εξυπηρέτηση και χάρη είχαμε αγοράσει χρήμα το οποίο τώρα γίνεται ποιο ακριβό και για τις Τράπεζες έχει περισσότερες εξασφαλίσεις Ακόμα για μικρο ποσά "τάχα της ρύθμισης" ζητούν εγγυητή και ακόμα απαιτούν προσημείωση ακινήτου ενώ είδη τους έχουν πουλήσει ασφαλιστική υπηρεσία της οφειλής που εκείνες ονομάζουν ¨ρύθμιση".Το Γραφείο ενημέρωσης Δανειοληπτών της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δέχεται καθημερινά καταγγελίες για πρακτικές των Τραπεζών ,τις οποίες και τις μεταφέρουμε και τις καταγγέλλουμε που είναι:
- Έκθεση της προσωπικότητας του καταναλωτή σε τρίτους
-Παραπλανητική προσέγγιση του οφειλέτη για ρύθμιση του χρέους τάχα με "ευνοϊκούς όρους"
Επειδή οι νέες πρακτικές των Τραπεζών θεωρούνται από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ότι δεν προσφέρουν ασφαλή, διαφανή και εγγυημένη πρωτοβουλία προς τους καταναλωτές, αλλά ακόμα θεωρείται ένα νέο τέχνασμα των Τραπεζών για μεγαλύτερη χρέωση των ήδη υπερχρεωμένων καταναλωτών και αύξηση του δικού τους κέρδους,συστήνουμε στους καταναλωτές υπομονή, καθώς το νέο Νομοσχέδιο ¨για τα" υπερχρεωμένα νοικοκυριά" μέχρι το τέλος του μήνα θα κατατεθεί στην Βουλή, αλλά και ακόμα όπως ανακοινώθηκε, θα γίνει παράταση του χρόνου αναστολής των πλειστηριασμών τουλάχιστο μέχρι τέλος του έτους, για χρέη μικρότερα των 200.00 Ευρώ,
Επιπροσθέτως ενημερώνουμε , ότι η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ με υπόμνημά της προς τους αρμόδιους Υπουργούς έχει αιτήσει "αύξηση της παράτασης του χρόνου πλειστηριασμού τουλάχιστον για ένα έτος και για ποσό χρέους τουλάχιστον 300.000 Ευρώ.

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: