H Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων ,σας παραθέτει καταγγελία αυτούσια , αγανακτισμένου καταναλωτή, και μάλιστα συνταξιούχου ,αφενός για να ενημερώσουμε τους καταναλωτές που πέφτουν θύματα τέτοιων εμπορικών πρακτικών ότι οφείλουν να προβαίνουν σε καταγγελίες είτε στις Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών, όπως την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, είτε στην Γενική Γραμματεία ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ως νόμιμος Φορέας εκπροσώπησης των καταναλωτών ,θα οδηγήσει την παρούσα καταγγελία στην Εποπτεύουσα Αρχή Ε.Ε.Τ.Τ, η οποία και θα διερευνήσει τα καταγγελλόμενα καλώντας τον πάροχο να εξηγήσει , αλλά προπάντων θα επιβάλλει τις νόμιμες κυρώσεις.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ενημερώνει ότι, καταγγελίες τέτοιου τύπου θα τις βγάζει στην δημοσιότητα και καλεί κάθε καταναλωτή που θίγονται τα δικαιώματα του με οποιανδήποτε μη νόμιμη στρατηγική να επικοινωνεί άμεσα με την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ στο τηλ.2821092666 για την προστασία του.
"Στο τηλέφωνο χχχχχχχχχχ ,της Cosmote, το οποίο ανοίκει στο όνομά μου, διαπίστωσα με μεγάλη έκπληξη και αγανάκτηση,οι λογαριασμοί:
1. Από 20/6/2010 - 19/7/2010
2. Από 20/7/2010 - 19/8/2010
Να έχουν υπερτριπλασιαστεί. Συγκεκριμένα από 25 έως 30 Ευρώ που πλήρωνα κάθε μήνα,έγιναν ξαφνικά 100,11 και 100,52 Ευρώ αντίστοιχα.
Όπως φαίνεται από την αναλυτική χρέωση του τηλεφώνου, υπάρχουν αλλεπάλληλα μηνύματα από το Νο 54300, σχεδόν καθημερινά ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΖΗΤΉΣΕΙ να μου παρέχουν κάποια υπηρεσία από το παραπάνω τηλέφωνο.
Όταν έλαβα τον πρώτο φουσκωμένο λογαριασμό, επικοινώνησα με το 1212 της Cosmote και ανέφερα το πρόβλημα.
Με παρέπεμψαν στο τηλέφωνο 210 6069590 το οποίο ανήκει όπως μου είπαν σε κάποια εταιρεία TELEBOX.
Στο παραπάνω τηλέφωνο της TELEBOX δέν εμφανίζεται κανένα εκπρόσωπος όσες φορές και αν προσπάθησα.
Ο ΄΄Εκπρόσωπος΄΄ τηλεφωνητής ,αναφέρει να αφήσετε το μήνυμά σας και το αίτημα σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αυτό έκανα επανειλειμένα μια και δεν απαντούσε κανείς. ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΣΤΑΛΟΥΝ ΜΗΝΎΜΑΤΑ και τον αριθμό του τηλεφώνου μου.
Ουδέποτε από την εν λόγω εταιρεία, επικοινώνησαν μαζί μου παρά τα μηνύματα στον τηλεφωνητή τους.
Όταν έλαβα και τον επόμενο φουσκωμένο λογαριασμό και....
( ευτυχώς δεν έπαθα εγκεφαλικό )
Τα μηνύματα συνεχίζονται ... το ανεξέλεγκτο κλέψιμο των ΄΄ ΝΟΜΊΜΩΝ ΄΄ αυτών κυρίων συνεχίζεται χωρίς να μπορεί κάποιος να τους σταματήσει...
Έχω κάνει και 2η τηλεφωνική καταγγελία στο 1212 της Cosmote . Ζήτησα να μην επιτρέπουν τα μηνύματα προς το τηλέφωνό μου απο το Νο 54300. Μου είπαν ότι αυτό δεν γίνεται , θα κάνουν έστω και τώρα αίτημα προς την TELEBOX για να διακοπούν τα μηνύματα.
Παρόλαυτά έχω μείνει με την ΑΜΦΙΒΟΛΊΑ ΑΝ ΤΟ ΚΛΈΨΙΜΟ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ....
ΖΗΤΆΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΎΝ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ απο τα ΄΄ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΑ ΄΄ μηνύματα, που δεν ζήτησα ποτέ απο την TELEBOX.
Την εποχή αυτή που βλέπουμε τους μισθούς μας να μειώνονται συνεχώς, τα χρήματά μας να μην φθάνουν για να σπουδάσουν τα παιδιά μας , είναι πολύ μεγάλη πρόκληση να έρχονται αυτές οι εταιρείες, να αδειάζουν τις τσέπες μας και να μην τους σταματάει κανείς.!!!
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ¨
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, επανειλημμένα έχει δώσει οδηγίες στους καταναλωτές για καταστρατηγήσεις τηλεφωνικών υπηρεσιών, έχει επιστήσει την προσοχή των καταναλωτών, έχει αναφερθεί για τις "κακές υπηρεσίς" του 54800 της TELEBOX, αλλά και πάλι επαναλαμβάνει ότι όταν λαμβάνουμε τέτοια μηνύματα άμεσα
θα πρέπει να στείλουμε απάντηση μη αποδοχής των μηνυμάτων στην telebox ,που ενεργεί ως ενδιάμεσος, καταγγελία στον πάροχό μας και ενημέρωση της Ε.Π.Κ.ΚΑΝ, της ΄Ένωσης που στέκεται δίπλα στο πρόβλημα κάθε καταναλωτή, βρίσκει λύσεις ,διεκδικεί τα παράνομα απ αιτηθέντα χρήματα, δεν ανέχεται κανένα να χρησιμοποιεί μεθόδους που βλάφτουν τα συμφέροντα και τα διακαιώματα του καταναλωτή.-
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ως νόμιμος Φορέας εκπροσώπησης των καταναλωτών ,θα οδηγήσει την παρούσα καταγγελία στην Εποπτεύουσα Αρχή Ε.Ε.Τ.Τ, η οποία και θα διερευνήσει τα καταγγελλόμενα καλώντας τον πάροχο να εξηγήσει , αλλά προπάντων θα επιβάλλει τις νόμιμες κυρώσεις.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ενημερώνει ότι, καταγγελίες τέτοιου τύπου θα τις βγάζει στην δημοσιότητα και καλεί κάθε καταναλωτή που θίγονται τα δικαιώματα του με οποιανδήποτε μη νόμιμη στρατηγική να επικοινωνεί άμεσα με την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ στο τηλ.2821092666 για την προστασία του.
"Στο τηλέφωνο χχχχχχχχχχ ,της Cosmote, το οποίο ανοίκει στο όνομά μου, διαπίστωσα με μεγάλη έκπληξη και αγανάκτηση,οι λογαριασμοί:
1. Από 20/6/2010 - 19/7/2010
2. Από 20/7/2010 - 19/8/2010
Να έχουν υπερτριπλασιαστεί. Συγκεκριμένα από 25 έως 30 Ευρώ που πλήρωνα κάθε μήνα,έγιναν ξαφνικά 100,11 και 100,52 Ευρώ αντίστοιχα.
Όπως φαίνεται από την αναλυτική χρέωση του τηλεφώνου, υπάρχουν αλλεπάλληλα μηνύματα από το Νο 54300, σχεδόν καθημερινά ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΖΗΤΉΣΕΙ να μου παρέχουν κάποια υπηρεσία από το παραπάνω τηλέφωνο.
Όταν έλαβα τον πρώτο φουσκωμένο λογαριασμό, επικοινώνησα με το 1212 της Cosmote και ανέφερα το πρόβλημα.
Με παρέπεμψαν στο τηλέφωνο 210 6069590 το οποίο ανήκει όπως μου είπαν σε κάποια εταιρεία TELEBOX.
Στο παραπάνω τηλέφωνο της TELEBOX δέν εμφανίζεται κανένα εκπρόσωπος όσες φορές και αν προσπάθησα.
Ο ΄΄Εκπρόσωπος΄΄ τηλεφωνητής ,αναφέρει να αφήσετε το μήνυμά σας και το αίτημα σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αυτό έκανα επανειλειμένα μια και δεν απαντούσε κανείς. ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΣΤΑΛΟΥΝ ΜΗΝΎΜΑΤΑ και τον αριθμό του τηλεφώνου μου.
Ουδέποτε από την εν λόγω εταιρεία, επικοινώνησαν μαζί μου παρά τα μηνύματα στον τηλεφωνητή τους.
Όταν έλαβα και τον επόμενο φουσκωμένο λογαριασμό και....
( ευτυχώς δεν έπαθα εγκεφαλικό )
Τα μηνύματα συνεχίζονται ... το ανεξέλεγκτο κλέψιμο των ΄΄ ΝΟΜΊΜΩΝ ΄΄ αυτών κυρίων συνεχίζεται χωρίς να μπορεί κάποιος να τους σταματήσει...
Έχω κάνει και 2η τηλεφωνική καταγγελία στο 1212 της Cosmote . Ζήτησα να μην επιτρέπουν τα μηνύματα προς το τηλέφωνό μου απο το Νο 54300. Μου είπαν ότι αυτό δεν γίνεται , θα κάνουν έστω και τώρα αίτημα προς την TELEBOX για να διακοπούν τα μηνύματα.
Παρόλαυτά έχω μείνει με την ΑΜΦΙΒΟΛΊΑ ΑΝ ΤΟ ΚΛΈΨΙΜΟ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ....
ΖΗΤΆΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΎΝ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ απο τα ΄΄ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΑ ΄΄ μηνύματα, που δεν ζήτησα ποτέ απο την TELEBOX.
Την εποχή αυτή που βλέπουμε τους μισθούς μας να μειώνονται συνεχώς, τα χρήματά μας να μην φθάνουν για να σπουδάσουν τα παιδιά μας , είναι πολύ μεγάλη πρόκληση να έρχονται αυτές οι εταιρείες, να αδειάζουν τις τσέπες μας και να μην τους σταματάει κανείς.!!!
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ¨
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, επανειλημμένα έχει δώσει οδηγίες στους καταναλωτές για καταστρατηγήσεις τηλεφωνικών υπηρεσιών, έχει επιστήσει την προσοχή των καταναλωτών, έχει αναφερθεί για τις "κακές υπηρεσίς" του 54800 της TELEBOX, αλλά και πάλι επαναλαμβάνει ότι όταν λαμβάνουμε τέτοια μηνύματα άμεσα
θα πρέπει να στείλουμε απάντηση μη αποδοχής των μηνυμάτων στην telebox ,που ενεργεί ως ενδιάμεσος, καταγγελία στον πάροχό μας και ενημέρωση της Ε.Π.Κ.ΚΑΝ, της ΄Ένωσης που στέκεται δίπλα στο πρόβλημα κάθε καταναλωτή, βρίσκει λύσεις ,διεκδικεί τα παράνομα απ αιτηθέντα χρήματα, δεν ανέχεται κανένα να χρησιμοποιεί μεθόδους που βλάφτουν τα συμφέροντα και τα διακαιώματα του καταναλωτή.-
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου