Ώρες Κοινού για ενημέρωση 10:00-12:00 π.μ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στη Γραμματεία της Ένωσης 2821092306
Ενημερώνουμε τα μέλη της Ένωσης ότι έχει ξεκινήσει η ανανέωση συνδρομών(25 ευρώ) για το έτος 2017 και παρακαλείστε για την τακτοποίηση της συνδρομής σας.Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο 28210 92306 από της 9:00 - 13:30

Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Οι σωστές καλύψεις φέρνουν τις σωστές αποζημιώσεις

Μέγεθος γραμματοσειράς
ράς μεγένθυση γραμματοσειράς
Συντάκτης / NextDeal
 

Παρά το ότι ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι τα παντρεμένα ζευγάρια φροντίζουν πάντα να έχουν πάρει την σωστή ενημέρωση πριν ανοίξουν το πορτοφόλι τους για να αγοράσουν κάτι σε σχέση με τους εργένηδες, δυστυχώς αποδεικνύεται παρακάτω ότι αυτό δεν ισχύει. Και μάλιστα όταν πρόκειται για την αγορά ασφαλιστικής τους κάλυψης. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα της MetLife Auto & Home που έγινε για λογαριασμό της εταιρείας και φυσικά για να προστατέψει του καταναλωτές από λάθος επιλογές.

Αν, και στατιστικά όπως αποκαλύπτει η έρευνα τα ζευγάρια γνωρίζουν με λεπτομέρειες τα των οικονομικών τους, το περίεργο είναι ότι δεν συμβαίνει με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που υπογράφουν, καθώς η έρευνα έδειξε ότι τα ζευγάρια γνωρίζουν απλά τα βασικά πράγματα για το συμβόλαιο που υπογράφουν. Ιδιαίτερα δε, σε ό,τι αφορά την ασφάλιση κατοικίας τους. Για αυτό το λόγο προτείνει η ασφαλιστική, οι καταναλωτές θα πρέπει να απαντάνε σε ένα βασικό ερωτηματολόγιο, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι έχουν αγοράσει το κατάλληλο συμβόλαιο κάλυψης.

Το βασικό ερωτηματολόγιο για την σωστή ασφάλιση κατοικίας σύμφωνα με την MetLife Auto & Home έχει ως εξής:
  • Ερ. 1 έχει δηλωθεί στο συμβόλαιο ασφάλισης κατοικίας η πραγματική αγοραστική αξία του σπιτιού ;  
Πάνω από 30% των ερωτηθέντων που έχουν ασφάλιση κατοικίας θεωρεί ότι οι αποζημιώσεις σε περίπτωση ζημιάς θα γίνουν με σημερινές αξίες. Αυτό, είναι λάθος γιατί η αποζημίωση βασίζεται στο κόστος που χρειάζεται για την επισκευή της κατοικίας, την δεδομένη στιγμή.

  • Ερ. 2 το συμβόλαιο σας, καλύπτει πλήρως το κόστος επισκευής του σπιτιού από ζημιές που προκλήθηκαν, για παράδειγμα από ξέσπασμα μια πυρκαγιάς;
Πάνω από τα 2/3 των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η ασφαλιστική πρέπει να αποζημιώσει στο 100% του κόστους επισκευής. Στην πραγματικότητα αυτό, δεν συμβαίνει παρά μόνο στην περίπτωση που έχουν αγοραστεί περισσότερες καλύψεις. Επί πλέον, οι καλύψεις εμπίπτουν σε εξαιρέσεις όπως για παράδειγμα ζημιές στο σύστημα υδροδότησης που προκλήθηκαν από φυσικές καταστροφές δεν καλύπτονται.

  • Ερ. 3 Γνωρίζεται για πόσο έχετε ασφαλίσει  το σπίτι σας
Είναι, βασικό και πρέπει να  ξέρει ο ασφαλισμένος. Περίπου το 1/3 των ερωτηθέντων δεν γνωρίζουν τις αξίες ασφάλισης των περιουσιών τους. Αυτά όλα θα πρέπει να ελεγχθούν εξονυχιστικά με τον ασφαλιστή, ώστε αν χρειαστεί να γίνει μία αναθεώρηση των αξιών, των καλύψεων ώστε να μην αντιμετωπίσει πρόβλημα ο ασφαλισμένος σε περίπτωση που προκύψει ζημιά.

  • Ερ. 4 αν τα προσωπικά σας αντικείμενα καταστραφούν, καλύπτονται από το συμβόλαιο που έχετε υπογράψει;
Πιθανόν. Περίπου τα ¾ των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ασφάλιση που έχει συνάψει αποζημιώνει σε τέτοιες περιπτώσεις. Στην πραγματικότητα όμως στην περίπτωση αυτή συνυπολογίζεται και η αξία της απόσβεσης του αγαθού, εκτός αν έχει ζητηθεί άλλου είδους κάλυψη Το 60% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι η ασφαλιστική θα αποζημιώσει για ζημιές σε κοσμήματα και συλλεκτικά αντικείμενα. Τα περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια περιέχουν ένα ανώτατο όριο αποζημίωσης, εκτός αν έχει συμφωνηθεί κάτι άλλο.

  • Ερ. 5 γνωρίζεται το ποσό που έχετε ασφαλίσει τα αντικείμενα του σπιτιού σας
Το 46% των ερωτηθέντων δεν γνωρίζει το ποσό που έχει ασφαλίσει τα αντικείμενα του σπιτιού του, όπως τα έπιπλα του, τις οικιακές συσκευές, τα ρούχα. Θα πρέπει ο κάτοχος συμβολαίου να ελέγξει με τον ασφαλιστή του το ύψος του ποσού που έχει ασφαλίσει τα αντικείμενα αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: